2017-10-11
 21:29:22

Höst..bönder...Stina....

Det fåniga flinet när man tittar på ”Bonde söker fru” infinner sej...lite gulligt...lite skämmigt 🙈 ...kanske lite tragiskt....timmen framför tvn går iaf fort ....


Lika fort...har hösten infunnit sej...riktigt askallt...mörkt...ruggigt...det är när hösten å mörkret kommer...som ensamheten kommer...gillar det inte...🙄...men...det blir nog bättre....bara mitt envisa ben blir bättre....min tanke är jue att träna mej igenom hösten/ensamheten 🙌🏻

Men som bekant bestämmer man inte alltid allting själv...har iaf bestämt mej för att prova lite snart...har ju en hel överkropp som kan tränas 🏋🏼‍♀️....dessutom har missbruksdemonen väckts till liv...🥐🍞🥖🍕🌭🍔🍭🍪🍩🍫🍬....😬🙈...det är mitt typiska ”jagvetintehurjagskahandskasmedmejsjälvbeteende”....hatar det 😩🥊

Ser just på ett fint program på tv....
”En kärlekshistoria”...ett program med/om Stina Wollter ...hon fick mej att känna mej lite normal... 😇🙏🏻...hon är åxå lite kär i ”lukten” av sin man....😅...jag är sjukt besatt av att en man MÅSTE lukta gott 😍...å det gör MIN 🙌🏻

Många kloka ord/tankar 👆🏻👆🏻


Så gick en dag...hoppas värken ger sej...väldigt snart 🙏🏻....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: