2017-10-08
 20:24:08

Over....

Helgen går mot sitt slut...en jättebra helg...överskridit matintaget med råge...vandrat på marknad...och bara haft det toppenbra 🙏🏻....


Dock har ljumsken jävlats med mej...det hugger rätt som det är när jag går så jag nästan mår illa...😬
Fått lov att avboka både kvällens och måndagens träning...🙈

Har för ovanlighetens skull bokat en tid för att få det undersökt...iaf kanske få reda på vad det är...och hur jag ska göra...träna ? Vila ? Behandla ? 🤔

För övrigt startas den nya veckan som vanligt...lite uppskärpning å åtstramning....
 👍🏻🍏🍊🥒🥕🥗👍🏻....

👎🏻🍕🍟🍰🍦🍬🍩👎🏻....

Skall åxå ”ta itu” med nåt som stulit min energi ett tag...hoppas jag får den tillbaka...jag behöver den så väääl 🙏🏻

Välkommen måndag.... 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: