2017-10-15
 09:19:33

Pillertrillaren....💊💊💊

Lite gröt intaget....lite Ă„ngest över honungen....behövde jag verkligen ha pĂ„ den...🙈...sammanlagt....219 kalorier.....1 dl fibergryn/50 gram frysta hallon/blĂ„bĂ€r/1 matsked honung/200 ml mellanmjölk....hade ju kunnat bara Ă€ta bĂ€ren....Ă„ lite mjölk....🙄....sĂ„ kan en störd Ă€thjĂ€rna tĂ€nka....


Är för övrigt vĂ€ldigt trött pĂ„ min hjĂ€rna...trött pĂ„ att ha dessa perioder av ”hjĂ€rnkrig”....vill hjĂ€rna 😁...skylla pĂ„ mitt ”onda ben”...med det blev det vĂ€rre Ă€n nĂ„nsin....

Trodde det va pĂ„ vĂ€g att slĂ€ppa...tills igĂ„rkvĂ€ll...va till mamma Ă„ hĂ€mtade vinterdĂ€cken...herregud...lyfte jue bara fyra dĂ€ck 😬....fan blir galen....

SĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ idag har jag bestĂ€mt mej....för att kunna....stĂ€da/promenera/trĂ€na....fĂ„rdet bli en morfin 💊.......orkar bara inte brĂ„ka med kĂ€nslan...mĂ„ste fĂ„ den ur hjĂ€rnan....

Usch Ă„ fyyyyy va gnĂ€llig jag Ă€r....men ibland jĂ€vlas ”mina jag” med mej sjĂ€lv....đŸ„Š

Tror det blir en bra dag....đŸ™ŒđŸ»...invĂ€ntar effekt....fĂ„ngar dagen....ska pussa vettet ur Wilda idag...inte trĂ€ffat henne pĂ„ flera dagar....😳😒....


Älskade lilla solstrĂ„le ❀❀❀



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: