2017-10-04
 09:52:43

Snabba...lösningar....

”Det här”...skulle kunna urarta...å bli ett milslångt inlägg....ällä lika kort....


Känner mej på ett vis sugen och skriva en hel jävla novell...om...mående...fokustapp...besvikelser...irritation...

Samtidigt vill jag inte dela med mej av nånting....såg nyss på TV4 ...och retorikexperten Elaine Eksvärd...hon pratade om konflikter...och som vanligt...tänker jag... ” - Det här borde ”den å den” sett å lärt sej nåt”

Men...äre nånsin så..att ”dom”...lär sej nåt... 🤔...

Som vanligt....handlar det om MEJ/DEJ vi kan ALDRIG ändra på människor...förutom just EN 👈🏻

Trött på mej själv å mina jag...som tillåter andra att styra över mej....å mina känslor...genom att vända ”det” mot mej....

Har kommit på....🙌🏻...att när jag hamnar i dessa nedförsbackar..letar jag ”snabba lösningar”...på allt..jag letar efter struktur...kontroll...på alla plan..jaaaa såklart handlar det då om ....mat/äta/väga/räkna/inte äta/hetsäta/socker/bröd/piller/dieter/träna/mera....ÅNGEST....

Vet lite vad min ångest beror på...men skjuter den framför mej...som vanligt.... 🥊

Idag blire boxning...🙌🏻...hoppas slå av mej lite oro.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: