2017-10-14
 09:23:03

Val & kval....

Igår....(fredag...den 13:e 🙄)...efter jobbet satt jag...(där jag alltför ofta hamnat senaste tiden)...i soffan å tuggade ....både ordagrant....😬...och samvetsmässigt...båda ingredienserna smakade lika bittert...


Det va jue just HÄR ....jag INTE skulle hamna... 😩🥊

” Ska jag gå å träna....det är jue ett ”cxworkspass” kl 18....nääää jag vet jue inte va det är riktigt....kan jue köra ett pass i Easylinehallen....ällä näää...lite trist....å den där pärmen med ”pt-uppläggen” som kostat mej en förmögenhet....njaeeee....brukar va mycket folk på fred em/kväll”....

Fyyyyfaaaan va dålig ja är 😬😠...

Sentomsider...tog jag mej en promenad...dock...känner jag benhelvetet som inte vill släppa iväg sitt ”onda”.....

Nåja....4,2km är jue bättre än 0 km...


Idag blir det en heldag ”I en annan del av Borlänge”.... 😎🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: