2017-09-11
 09:22:15

Hemma....

Ofta börjar man/folk/dom 🙃 efter en resa med att säga ..."Borta bra men hemma bäst"...njae...delvis kan jag såklart hålla med...samtidigt känner jag hur det väcker coola tankar..."fanimej det bor en hippie i mej...jag borde flytta...göra mej av med allt materiellt skit ....

...bara leva för dagen...ta det jag har å göra det jag kan...å vill".....


Men ...såklart...bor det en "Britt-Marie" i mej...🙃...å jag "borstar bort brödsmulorna (som inte finns) från kjolen (som inte heller finns i mitt fall)...och konstaterar att " Ha...det går sannerligen inte för sej..." 

Begriper såklart att det är själva meningen...njuta av skillnader 🙏🏻....

Apropå skillnader...😁..när man planerar/packar inför hemresa....

"Oves" planering.... 👌🏼


Host....😝....min ...."planering"....lite mer "hippie"...ändå 😇..



Blev föresten lite förälskad i ett hus...😍...kände nåt speciellt varje gång vi gick förbi...kanske för att det berättade en historia...som verkat lite slitsam....kanske jag såg lite av mej själv...

"Ove" skakade dock på huvet varje gång...å höjde ögonbrynen...😏...


Ni skulle bara veeeeeta hur många ggr jag höjt ögonbrynen under denna resa 😜🤣😅

Nääää nogsvamlat...nu blire 

CARPE DIEM i allra högsta grad...dags å röra på fläsket...efter 14 dagars slöande.... 🏋🏼‍♀️🏋🏼‍♀️🏋🏼‍♀️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: