2017-09-22
 07:35:36

Morgonstund....

Ingen nyhet kanske...men jag gillar morgnar 🌄...gillar lugnet...morronkaffet...tiden till eftertanke ...andas in...andas ut...samla kraft till en ny orörd dag đŸ™ŒđŸ»....


NĂ„t som inte heller Ă€r nĂ„n nyhet Ă€r min ”frĂ€lsning” đŸ™đŸ»...den som ger mej kraft ork och glĂ€dje ....nÀÀÀ har inte blivit kyrklig...Ă€nnu 🙃...det Ă€r jue förstĂ„s....trĂ€ningen....đŸ„ŠđŸ„Š

Framför allt min nyfunna (gamla dröm sen jag va ung) boxning đŸ™ŒđŸ»...man ”fĂ„r” verkligen ALLT genom just den trĂ€ningsformen....

Har Ă€ven smugit in tvĂ„ ”springpass” i veckan đŸƒđŸŒâ€â™€ïžđŸƒđŸŒâ€â™€ïž...det gĂ„r inte fort...men det blir iaf gjort đŸ‘ŒđŸŒ

Vi pratade lite om mĂ„l sist pĂ„ trĂ€ningen...igen...blev att komma in lite ”pĂ„ livet”....det dĂ€r konstiga...ibland svĂ„ra/smĂ€rtsamma/omöjliga ...livet...blev att berĂ€tta lite för trĂ€naren om mitt liv...mitt konstiga liv...tror man kan kalla det surrealistiskt....fick fin ”respons” och ett positivt stöd...det Ă€r betydelsefullt đŸ™ŒđŸ».....

Nu kallar arbetsplikten....3,5 timmar kvar pĂ„ jobbdygnet... đŸ‘ŒđŸŒ

CARPE DIEM đŸ™đŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: