2017-09-30
 08:57:56

Slut på luft....

Med relativt jämna mellanrum går luften ur mej....jag totaltappar kraft energi lust fokus....😶....


Rädsla...har den effekten på mej...rädsla och ”hopning” av negativa händelser....

Jag blir TRÖTT ....på riktigt....så fysiskt trött...så jag knappt vet hur jag ska ta mej genom...dagen...timmen...minuten...hur jag ska ORKA dom planerade aktiviteterna.....

Det är när jag ”åker bort” som jag får denna starka trötthetskänsla...när jag ”tas ur min verklighet”...hamnar utanför....mitt eget liv....perspektiv....

Vill jue såklart INTE ha den känslan när jag är på bortaplan...när jag ska ”umgås/vara trevlig/social”....och bara känner att jag vill SOVA 😴...

Ska till Linköping idag....bo på hotell...”släktträff”....(Tomas släkt)...jaaa...får väl se....tog med mej en bok....

”head up.... stay strong... fake a smile.... move on....”




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: