2017-09-14
 08:14:18

Tidigt....

Herregud...minns inte när jag sist ställde klockan på 06.50...😬...trött som ett as när den hoppa igång i morse...jag hoppade inte igång lika allert....men idag äre jobb... 9-20...i en annan del av Borlänge....så bara att köra på....


Avslutade gårdagen på bästa sätt...två träningspass va bokade på kvällen...i ärlighetens namn...gruvade jag mej över vad jag gett mej in på🙈...men ...förutom ett envist håll en bit in i första passet 😬...gick det över förväntan 🏋🏼‍♀️🥊....

Gudomligt skönt...sååå jävla glad att mitt mål med träningen blivit som jag ville....ett "behov"....i positiv bemärkelse...det är roligt...det är (för mej) viktigt ...det är skönt 🙏🏻...det  geeer  så mycket "måbrakänsla"....

Även "lifesumappen" har återupplivats...så ordningen är återställd kan man säga 😅🙌🏻....



Lena
PUBLICERAT: 2017-09-18, 16:44:27

6.50 du är inte klok ställer min på 8 när jag börjar9😁🙌🏻

Svar: Gillar å softa lite innan 😇🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: