2008-12-06
 14:45:35

Stenkoll...

Va till Dollarstore i Ludvika i torsdag (mycket större och bättre än det vi har här i Borlänge kan absolut rekomenderas) och köpte jul gardiner.
När jag stog och strök tyckte jag att grdinerna var bekanta på nåt vis....jaaaa jag hade redan såna, fast en annan färg så jag har väl dom kvar ändå !

Vi har ju fått lite vinter,nu kan det väl lika gärna ligga kvar då, för jag lär väl inte komma undan ändå.
"Familjen" har varit ute och pysslat i snön, ganska mysigt...

Det känns att det är länge sen man hade små barn själv.....det är allt lite pyssel, men jag är såååå glad att vi får ha di små mellan varven puss på er busungar
Pussmun
 


Lotti
PUBLICERAT: 2008-12-06, 19:37:44

Vilket fint kort på dej som bebis... (atihihi)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: