2008-12-04
 21:06:58

Superdupersyrran..

Jag har tur jag som har en så duktig bloggare till syrra....
Tyvär kan jag inte ta åt mej äran att jag själv har skapat allt detta själv, men jag försöker va med och kolla.
Kom på att jag klantade mej lite när jag skickade ut sms om min bloggadress....nu ligger det ju liksom på
lite...igen ,men jag ska försöka uppdatera oftare

Det börjar liksom närma sej jul !!!! Som vanligt har jag inte köpt en enda julklapp, men det brukar lösa
sej varje år så jag tror det gör det i år också faktiskt....
Till alla fanatiska jul stressare vill jag bara säja TA DET LUGNT OCH TAGGA NER.....

Nu ska vi helt plötsligt ta hand om fotvårtor mitt uppialltihop,jag trodde sånt hade dött ut....
Men det sägs ju att det finns sånt som överlever männskligheten jag tror att dessa fotvårtor                                                                                      
ett sånt fenomen, om nån har tips om behanling skicka gärna ....

  
(Sån här lyx får aldrig jag
                                                                                     


Alexandra
PUBLICERAT: 2008-12-05, 21:03:52 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

Å fyfan har ni fotvårtor? Då kommer jag hem den 17e December, när marika ska ha tillbaka sitt hus ;)

*snygg blogg förresten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: