2009-10-26
 08:40:06

Vardagslyx

Herregud vilket ståhej att fylla fyrtio...nu har jag blivit firad igen ! (nästan tre nånader sedan jag fyllde...)
Den här gången av min nuvarande arbetsplats.
Hade i samband med detta även den stora äran att få göra ett besök i ett OTROLIGT VACKERT HEM !!!!
Kerstin hade så fint så det va helt fantastiskt...gav faktiskt lite inspiration, det behövs kan jag lova.

Så fort "nån" visar mej hur man får in korten i denna apparat, kommer det ev lite bilder å då.......
Varför kan inte alla datorer va lika...så det inte behöver bli så himla krångligt !!!!

Hursom...god mat, trevligt sällskap, och en jättebra present (presentkort på skönhetssalong...de ni !!!! ) fick avsluta fredagen för min del.

Undrar va man ska unna sej på en salong...kanske göra som "min" Johanna föreslog...färga ögonfransarna så kan du va snygg jämt...hahahaha ja om det va så enkelt ändå !

 

 


Camilla
PUBLICERAT: 2009-10-26, 09:47:17

Gött!! Du är värd lite lyx på en skönhetssalong. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: