2010-08-20
 23:16:33

"Efter bröllopet"

Så sitter man här igen, med tårar och snor som forsar, kramp i halsen...gråtkramp....
Har just sett en film, ja det gissar jag att överskriften redan avslöjat...
Riktigt bra va den iaf, men väcker så himla mycket känslor bara...dom som bara kommer när jag är själv...och som jag ska hålla inom mej till varje pris...

Känner igen sååå mycket i filmen som är självupplevt...den fruktansvärda ångest man fått bevittna...all outhärdlig sorg, ja det behövs inte så mycket mer ord tror jag...

Känner mej bara så himla ensam när jag blir så ledsen...men hur ska nån kunna trösta ???
Vet att jag har människor runt om mej som mer än gärna skulle vilja...men ingen får ju nånsin bevittna min sorg...den som jag tror att man ska bära med högmod....



                                            Ögon kan glittra, läppar kan le....
                                            Men sorgen i mitt hjärta, kan ingen se....

                                     


camilla
PUBLICERAT: 2010-08-20, 23:43:42

Kramar till dig i massor! Det är så knäppt att vi inte kan låta andra trösta oss när vi är ledsna, man vill men kan inte. Du vet vart jag finns hjärtat!


Anna - Gravid ♥
PUBLICERAT: 2010-08-21, 11:20:22 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Det är ju iaf bra att du får ur dig lite då och då..även om det råkar vara i ensamhet...



STOR KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: