2010-02-09
 15:45:22

Ändan bak....

Det är väl knappast nån nyhet, att hur man än vrider och vänder sej har man rumpan bak, eller.....
Ändå ska det vridas å vändas, och undras och fundras, på livet både i stort och i smått !!
Faaaan jag är inne i en riktig "fundrarperiod" just nu, känns som hjärnan går på högtryck dygnet runt !!!!

Ska erkänna att det inte är klimathot eller andra världskatastrofer jag belastar den "lilla däruppe" med...nej det må tyckas att det är skitsaker, eller är det det ??? Ja inte vet jag.
Antar att det är som vanligt...upp till betraktaren att bedömma !!!

För det är min känsla, att man alltid blir bedömd, av alla...eller det va orättvist,det finns några få som inte har behov att "dömma"...
"Man" säger så ofta att "Det där bryr jag mej inte i..." men är det egentligen så, är det inte ofta så att "folk" har en sjuhelsikes förmåga att veta jävligt väl va som är rätt och fel, men det gäller bara utanför sin egen "borg"...

Kanske överdriver jag...men jag tänker iaf bli bättre på att INTE dömma människor i fortsättningen...

                                                 ALLA HAR VI VÅRA KORS ATT BÄRA...




                                                    


Anna
PUBLICERAT: 2010-02-09, 22:36:48 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Bra skrivet sis!


johanna
PUBLICERAT: 2010-02-17, 15:24:04

Du är så klok gumman, det är verkligen roligt att läsa din blogg, du är så duktig att blogga.... Kram på dig.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: