2010-07-27
 21:15:18

Tragiskt men sant....

Tror bestämt, el rättare sagt vet att det finns alltför många människor som inte är nöjda med sina liv...å då är det så illa för dessa ARMA KRAKAR att dom måste "ge sej på" andra...å dessutom är så in ihelvete fega att man ger sej på BARN !!!!!!!

I min värld är detta heeeelt ofattbart, och samtidigt fascinerande, och RIKTIGT RUGGIGT...undrar om man kan känna sej nöjd när man går och lägger sej...undrar om man tänker "- Mmmm va jag är nöjd med mej själv...som lyckats göra ännu några barn lite halvrädda"...finner inte ord !!!!

Och om man dessutom inte ens kan stå upp för det man gjort/sagt...nääää usch å fy säjer jag bara.
Övergår mitt förstånd att man dessutom VÄLJER och bo i områden där det kryllar av barn,när man uppenbarligen hatar allt vad både barn å grannar heter.... kan nån förklara det för mej ???

Dessutom tror man att ingen vet vem man är med sina hemliga och tror man "kryptiska" medd....säger jag bara GET A LIFE !!!!!

                                    


Nääää...om man skulle ta och spåra lite ip-nummer ikväll.....


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-07-28, 11:43:45

Jag det är ju inte så svårt att spåra... å om det är mot barn så är det ju brottsligt eller?


mormor
PUBLICERAT: 2010-08-06, 11:30:46

Mycket sjuka! Eftersom man kan ge sig på fam som inte ens bor där....Sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: