2014-02-10
 10:03:00

överätande....

Måndag
En ledig måndag känns alltid lite extra lyxigt...
Kanske för att dom flesta just jobbar...å har snooozat ett antal ggr i den arla morronen...
Men...ja ä ju inte "som alla andra"...ibland tycker jag lediga dagar kan va jobbiga...pga...att alla just jobbar...ska jaaaa gööö daaaa....???
 
En helg har såååå återigen tagit slut...alldeles för fort...
På gott och ont...
Det Onda är att mitt  har åkt hem....å den här gången dröjer det fyra veckor tills vi ses igen...
(det goooda ä att de bara ä å ta nya tag) 
"I DONT LIKE MISSING YOU...BUT I DO LIKE HAVE YOU TO MISS"
 
Helgen jaa.....
Herreguuud säger ja bara....
Fascinerad över varför man "gör" saker mot sej själv...som man dessutom inte mår bra av...
"Våra helger" har jag bestämt att jag får "unna mej" det där lilla xtra....
Herregud låter som jag är nån galning...som överdriver allt...
Men lite godis...god mat...lite fika...ja sånt som piffar upp själva tillvaron....
Så även denna helg....
Meeen....det va just det....
JAG MÅR INTE BRA AV ALLT !!!!!
Lördagen slutade med magplågor...liggandes på golvet...
Däää ääää väl ändå inte att njuta....
För mycket gratäng....å för mycket godis.....
Jag vet ju faktiskt va jag mår bra av...jobbar på det dagligen....kommer inte att "släppa" mitt nuvarande sätt att äta/leva....kommer fortsätta följa dom otroliga inspiratörerna på både bloggar och instagram...gillar pysslet...gillar tänket...gillar det helt enkelt....men tom jag vet att...
"Rom byggdes inte på en dag"
 
Idag ska jag gå och inhandla ett "gummiband"...för hemmaträning....
 
 
Have a nice monday.....
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: