2015-02-25
 10:03:04

????

????
Visste verkligen inte ens va det va för dag idag....👀....
Men nu vet jag att det är onsdag....alltid nåt....
Det lutar dessvärre åt att bli en dyster dag... 😶...dom kommer ju lixåm med jämna mellanrum vare sej vi vill eller inte....
Jag vet att det inte är många som "kan förstå" jämt hur man mår...
Å det är verkligen nåt JAG FÖRSTÅR...
Men det är lixåm inte "nog" med dom jävulska våndor man brottas med...med vad som komma skall..💔...ja det känns som man verkligen lider av brustet ❤️...på riktigt...
Å jag tror att det måste till lite mer än klister..för att laga..,
Hade lite bestämt mej att för att om jag ska .....ORKA...så...
Måste jag "satsa på mej själv"...
Vill så gärna köpa mej ett gymkort(Så jag och Alexandra kan träna tillsammans)...å det låter väl inte så världsligt för dom flesta... 
Men...till råga på allt...har jag ju "lyckats" varit sjuk ett antal gånger = en jävla massa minus på lön 💸... 
Plus att jag vabbat ....för att kunna hjälpa till "här hemma"....å det gör jag med nöje....MEN....
Försäkringskassan lyser med sin frånvaro ....ang utbetalningar.. 
👀👀👀👀 
Självklart är inte "pengar allt"....
Men alla vet vi ju att "nog fan finns det utgifter allt".... 👊
Å jag vet...det går att "komma i form hemma"....å det går att "gå ner i vikt med enkla medel"...
Det känns som jag vet allt....

Men just IDAG kan jag inte "SE DET"
Just idag vill jag bara gräva en stor grop....å hoppa i....sådäså....
💣😨💩💥


Anonym
PUBLICERAT: 2015-02-25, 10:24:31

Jag tror man måste ha såna här Dagar.. Det är dom dagar man på något rätt grottar och känner sig Lite värdelös..för att de dagar man behöver vara stark kan vara just stark <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: