2015-10-14
 08:57:10

Må bra...

För många har meningen "må bra" ingen speciell innebörd..."vadå ...det ä väl som det är".....typ....
Jag avundas dom/er.... 👊🏻
Brukar tänka så ofta på jobbet...
"Va skönt å va "lite som dom"...
Inga "problem" å fundera över...mer än att "det är fika halv tre"...å "snart är det jul, då ska jag få många paket"
Lite sååå....lite ego...men på ett charmigt omedvetet sätt... 🙏🏻

"Just nu är jag stark"
💪🏻
"Just nu mår jag bra"
🙌🏻

När mina nära mår bra...mår jag också bra...å just nu...mår Alexandra bra...å då mår jag också bra...
👍🏻✌🏻️💪🏻🙌🏻
I måndags blev det en tur med hästen...åsså den där "limpan" förstås 😜...jag å the dog fick använda våra "apostlahästar" så det kändes rejält både härådär 🙈
Alexandra däremot...hon åkte snålskjuts 😉
Fina hästen 💙

En riktigt bra dag ....
Å tisdagen var inge sämre...
Samma tur...plus en liten Wille som skumpade med i vagnen...en trött Alexandra denna gång...å en "lyllosLillis" som satt i sadeln denna dag 👍🏻😎👌🏼...
Tyckte mormors lilla Ills borde sova nere...hos mej...(å det gjorde han.)..eftersom det blir jobb hela torsdan...från kl nio...till fredag kl 11...🙈
Å därefter blire resa till bästaste "långtifrånbon"
❤️❤️❤️❤️❤️
*gilar inte att sakna dej, men jag gillar att ha dej att sakna*

Nu äre frukostmys👌🏼





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: