2016-03-08
 08:04:02

Nya möjligheter....

Jaaaa idag är en ny dag...vilket innebär nya möjligheter...
Just den meningen är ju ändå rätt ...."klyschig"....
Hur många ändrar på sej över en natt...men det vore ju jävligt najs om det varit möjligt... 🤔....
Det hade besparat mej personligen...
en himla massa slös av felriktad energi ...både på mej själv och andra..  👊🏻
Igår hade vi planeringsdag med jobbet...en heldag på scandic...

En av dom jobbiga sakerna med dessa stillasittande heldagar är att min mage blir som en 🎈....denna dag inget undantag..trots...att jag utan större vånda faktiskt riktigt bra klarade alla frestelser 🍩☕️🍽🍪🍬🍨..👀..faktum är att det fanns ett bra utbud av "alternativ"
🙌🏻

Personligen innebar dagen att jag fick några "svar/förklaringar/erkännande"
Detta gör för min egen del att jag "kan" jobba på att "släppa taget" ang detta och "gå vidare" ....
Hur vi som "hel grupp" ska gå vidare är nåt att jobba på....🙄....är en hel del saker som fortfarande behöver jobbas på... 💪🏻
Eftersom vi är en hel bunt "bra människor" hoppas och tror jag att det iaf kan bli "acceptabelt "....
Det är inte förräns man sitter med "facit i hand"  som jag förstår hur mycket energi som gått åt att mölja med "allt som varit"...men jag lovade MEJ SJÄLV....att iaf bidra/rannsaka mej själv till vad jag kan/ska/vill/måste göra för att JAG ska kunna gå vidare och förhoppningsvis bidra till att fler kanske fixar det...
🙌🏻

Fettkaffe up next...innan ett dygn ...
"PÅ DET DÄR JOBBET"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: