2017-06-11
 21:38:16

Atleten i mej 😬

En söndagkvĂ€ll i "reflektionens" tecken...đŸ€”....till att börja med har helgen varit toppen...har hunnit umgĂ„s med "alla de mina"...lite syskonbarn/syster/barn/barnbarn/mĂ„g/hund ...bara Ă€ppelvinet som saknas...(ni som kan ramsan/visan "hundar Ă„ ungar...." fattar ).....

Vi tog oss till gymmet i lördags...đŸ‹đŸŒâ€â™€ïžlite "ensamtrĂ€ning" ...just lördag eftermiddag Ă€r ett ypperligt tillfĂ€lle dĂ„ gymmet Ă€r snudd pĂ„ folktomt đŸ‘ŒđŸŒ


Alexandra körde lite i "easylinehallen" och jag skulle ta det stora modiga klivet Ă„ va ensam ute i "stora hallen" 🙈...har ett bra vĂ€lplanerat papper med nedskrivna utrĂ€knade övningar....piece of cake....đŸ’ȘđŸ»...typ...not.....

KĂ€nner mej som en riktig "psykopat" som har stĂ€ndig koll mot dörren...och kommer det nĂ„n mĂ„ste jag typ avbryta/pausa...🙈....tog mej dock igenom mina "uppgifter"...tills...sista "maskinen"...jag gĂ„r bara inte fram Ă„ tar mina fjuttiga vikter Ă„ stĂ€ller mej bredvid

tvĂ„...muskelberg som typ har ett ton pĂ„...sĂ„ tyvĂ€rr "pt'n" jag fuskade....👀


Undrar om jag nĂ„nsin kommer klara av att "kliva in" Ă„ kĂ€nna mej "bekvĂ€m" đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž...fĂ„r nog smyga efter vĂ€ggarna ett tag till innan den kĂ€nslan ...ev...infinner sej...tills dess glĂ€ds jag över att trĂ€na med dom proffs som finns till hands đŸ™đŸ»đŸ˜‡

#envackerdagdĂ„jĂ€vlar đŸ‹đŸŒâ€â™€ïžđŸ‹đŸŒâ€â™€ïžđŸ‹đŸŒâ€â™€ïž



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: