2017-06-28
 08:48:11

Bokrea & elände....🙄....

Det blev en tur till citygross igår...enligt planen...och fyndade ...pocketböcker för en ynka tia/styck ....

Därmed är semestern "boksäkrad" 👌🏼


Innan vi åkte hann jag å Willis med en tur till stan...två ggr fick jag frågan va det "är för fel" med honom...frågorna var inte på nå vis otrevliga i sej...bara vänliga frågor...varav den ena personen sett honom med mej många ggr på min favvobutik ...och den andra ville ge honom klubbor....men...lixåm för att "skydda" människor...vet jag inte riktigt vad/hur jag ska svara...🙄...för vem vill ha "den jävulska sanningen" rätt i ögonen....

Kanske ligger det svåra hos MEJ ...att för att orka...har vi inget annat val än att "göra om" vårat liv till en ..."vanlig vardag".... 🤔...och att prata om "det" smakar bittert även i min mun....😣....

Bittert...även att igårkväll få reda på att "canceraset" ☠️...tagit ännu en person till sej...han va ju en sån...man nästan tyckte man kände...personligen...🙄...satans sjukdomar å elände....💔

Sitter faktiskt i skrivande stund...å väntar på nyheter om Albin (bonusbarnbarn)...kan ha drabbats av borrelia...håller tummar å tår att det inte är det och att "bara" lite penicillin kan hjälpa honom....🤔


Kändes som en dyster uppstart på en onsdag...men det blir nog bättre... 🐸....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: