2017-06-13
 18:28:23

Slut....

Idag...tog det slut...


Ällä...idag tog JAG slut...kroppen sa ifrån...bara sådär...jag bröt ordagrant ihop...å grät.... 😭...mitt framför ögonen på min pt...😬....jag vill ju så mycket...vill ha ännumera "resultat"...tycker att jag borde kunna/orka/prestera/klara mer...tycker det borde "synas" ännumera ....hela tiden MERMERMER !!!!! Fan åxå..🥊

Har så mycket hjärnspöken ...är så trött på dom...och har så svårt att ta till mej av "kloka ord/tröst"... "- Det är normalt att bryta ihop efter en tids träning...alla gör det förr eller senare..."....ja kanske är det så....

Såklart påverkar sömnlösa nätter/halsont/för lite mat prestationen...verkligen negativt jag vet....😏....men att "bryta ihop" så här ....usch det är jobbigt...och ändå lite befriande....nu är det bara att ladda om...å klättra uppåt 🙏🏻....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: