2017-06-10
 08:47:53

Undrar sa flundran....

Inte undgått nån att det var en stoooor dag igår 🎓🎂....såg massor av fina studenter när jag väntade på bussen på morronen..."såg" hur länge tjejerna stått och lockat håret😬....hur mycket pyssel som lagts på sminket 👁💋💄💅🏼....killarna såg så vuxna ut i sina fina kostymer....

Så trist att det regnar en sån dag 🙈...nåt som åxå är lite trist är att det inte är en självklarhet för alla...såg "några" som stod vid "sidan av"...som åxå tagit studenten...men...som antagligen inte "tillhör gänget"...som kanske inte hade råd/möjlighet med....

"dyra/fina" kläder....säger med detta INTE att dyrt = fint ...finns hur mycket fint/billigt som helst...många har INTE en stor mottagning med dukade långbord tårta/champagne ...dyra presenter och massor av uppmärksamhet....säger inte att nåt är "fel" med det men jag tror att dom flesta av oss kan "se" själva "utanförskapet"...det skär i mitt 💔

Kanske jag som drabbats av en "känslighetsbacill" 🙄...men å andra sidan har jag själv "velat men inte kunnat" i många år ....


Hursomhelst ...fick hem en liten Willis igår...en trött sådan 😴

Vi tog oss en liten runda runt stan...kändes som vi befann mitt i "lugnet före stormen"....det vankades "röj" vid liljekvistska parken....(mitt andra "issue" ...måtte det gått bra för alla 😳)


Törs knappt titta på nyheterna...vill inte höra en massa elände 🙉....


Stärker upp mej som brukligt...☕️☕️

Bredvid ligger en liten slemrosslare...😇...

Denna lördag innehåller ...dejt med liten/stor 😅 systerdotter medans mamma å brorsan letar examenskläder....👌🏼


Sen blire en tur til gymmet för mej å Willis....🏋🏼‍♀️

Glöm inte att fånga lite "carp" idag 🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: