2017-05-24
 08:33:53

Håglös....

Igår (tisdag) hade jag en miljon "skäl" att inte träna....tyckte hjärnan....😬.....trött som ett as...träningsvärk som en tok...en mage i uppror...å lite "nedstämdhet" på det....ja ni"hör" ju själva...😱


Men..."jag kom/såg/segrade"...han är duktig min "pt" på det här med hjärnspöken (trots sin "ringa ålder" )...å jag lovar det har jag många 👻👻👻...inte "bara" på gymmet man har nytta av tänket...jag lovar....🙌🏻

Vi kom "in på" det här med mat/ätande...mitt största hjärnspöke 🙄...han "kom åt" min lifesumapp...(det här med kost/tips ingår i "PT-conceptet")...ställde i stort sett om hela appen...😬...oj...va kolhydrater ...va min första tanke...herregud va störd jag är....

Han la även till typ 400 kalorier 😶...ok...jag tror på conceptet...och har "tillit"...kör på...och trots alla negativa tankar...gick jag ...som vanligt...ifrån gymmet påfylld med "måbrahormoner" 🏋🏼‍♀️


Hoppas på att mitt "paket" kommer idag...tror dessa gör mej ännu starkare.... 😎👌🏼

Dags att ...fånga dagen....🙏🏻....lyda order...🙌🏻...kokar gröt 🍌🍚🥄



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: