2017-05-22
 09:31:49

Sååå...

Nöjd med min lilla paus nu 🙏🏻


Ibland kommer "själva livet emellan" å då äre bara så....

Det va ju så kallat "människoutsläpp" i fredags...ni vet "solsken/grilla/umgås/balkonghäng/uteservering/utelek/rosévin/glass".... you name it 🌞👌🏼...vi blir lixåm lite halvgalna som kor på grönbete när solen och värmen hälsar på 🙌🏻

Tycker som dom flesta att det är underbart 🙏🏻

"Vi" va inget undantag denna ljuvliga kväll...rosé och en god sallad på balkongen ...det började ju så bra... 🙄....

Jag åkte för en gångs skull bil till Västerås denna gång...min ❤️snälla ❤️skulle fixa lite saker på den åt Alexandra 🚙💨....lämnade lilla blå på hans jobb....


På väg hem i bilen berättade han att hans mamma va riktigt dålig nu....😕 och att det nog inte va långt kvar...

När vi ätit tog (som brukligt 🙃) mannen sitt fredagsbad 🛀....

Efter en stund ropar han...och vill att jag ska kolla hans tfn...han har hört så många sms....herregud...vilken reaktion min kropp fick...den bara "rämnade" helt å hållet...hela jag bara brast....(fast det ju inte "handlar om mej")...vi kastade oss på cyklarna jag har ingen aning om hur långt vi cyklade...jag bara trampade...i vild förtvivlan....

Det va "fint" 🙏🏻 fint att få vara nära❤️...fint att se "lugnet"...

Ett liv/lidande/kämpande är över 🌹...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: