2017-09-05
 09:54:12

Mästarnas mästare

" - Han har "sportläge i".....jag höjer ögonbrynen å undrar vad en sån kommentar betyder...en sen måndagskväll skumpande på en slingrig väg på väg hem från Rhodos stad....i en buss....

Såklart handlar det om bussen...eller snarare chauffören....å dess automat/växlar.... 🚌....

" - Den läcker i kröken " ...är en annan sån kommentar...denna gång handlar det om en moped 🙈...som inte lät bra....

Förutom att "dom där jävla ryssarna...ungar som inte kan sitta still...folk som är som gamar...går från fel håll i kön...diverse konstruktionskontrolleringar...obegripligheten över hur folk kan bo så enkelt...."  (antar att dom som känner oss...vet vem ovanstående tankar kommer ifrån😅) så....är det ljuvligt här.... ☀️🌴👙....

Jag...kan däremot tänka lite tvärtom...beskådar på håll...andas å tänker..." det är verkligen ickefrågor för mej....å i min tanke finns ett..."ibland skulle jag vilja leva så här...tokändra livet...bli helt oberoende av saker....strunta i att väggarna är gula å skåpluckorna röda....bara känna ...livet.... 🙏🏻

Tänker mycket på en bok jag läst här...så bra så igenkännande....för tro mej...mina tankar vänder ofta hem...hem till lilla Willis ❤️....

Skriv inläggstext 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: