2009-04-17
 18:54:55

Försöker....

Försöker....att inte tänka el agera dömmande, att inte vara bitter, att inte anklaga....men ändå bränner det sådär igen bakom mina ögon...som när man försöker hålla brännande tårar tillbaka.
Jag intalar mej själv att bara "man" är lycklig så är det väl toppen då blir ju livet så lätt...
ÄNDÅ har jag sååååå svårt att fatta att "man" kan börja om och hitta "kärlek" så tätt inpå en sån j*la stor sorg.....
Självklart kan vi inte mäta någons sorg, den är ju visserligen olika för oss alla...
Antagligen känns  det så overklig för att man ser sanningen i vitögat, kanske jag vet inte, men alla är vi ju på ett eller annat sätt "utbytbara".....
Är det så enkelt "UTBYTBARA" ett människoliv, en syster liv....
Nej självklart kan jag inte göra något byte, för mej finns hon ju ALLTID med mej,alltid...

Det blir bara så uppenbart att livet går vidare, det är nog ganska normalt att man ser med ett gransakande öga på "ersättaren" jag vet att det inte låter som en trevlig beskrivning men för mej kommer hon inte att få nåt annat värde, och jag tror inte att "någon" kommer att kräva det heller...hoppas jag !!!!

miss you so  
 Se hela bilden


Mamma
PUBLICERAT: 2009-04-17, 19:09:11

Jag håller med.Det känns hårt att hon kunde glömmas så snappt.Men lillis!för oss kommer hon alltid att finnas.Jag saknar henne så mycket.


Anna G
PUBLICERAT: 2009-04-17, 20:18:25 | URL: http://askelons.se

Hon är inte utbytbar för någon av OSS!

Jag saknar Marie så fruktansvärt mycket och det gör så ont att läsa det du skriver!

Jag kommer alltid att respektera Marie för den underbara vän hon var och den fantastiska Mamma hon ALLTID kommer att vara! Och det är något som INGEN kan ta från henne eller ta från oss!



Kram

Anna












camilla
PUBLICERAT: 2009-04-17, 22:41:21

åh vad jag blir sorgsen när jag läser det du skriver. ibland är det svårt att förstå hur människor tänker....hur fort man kan börja om...förstår att tankarna mal oavbrutet. och självklart är hon inte utbytbar för nån av er. tänker på er alla. stor kram.


Alexandra
PUBLICERAT: 2009-04-18, 02:21:08 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

:(

Saknar henne så OTROLIGT mycket..


Anna
PUBLICERAT: 2009-04-20, 11:34:39 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Jag blir bara så jä*la arg på den där människan (nämner inget namn men vi vet nog alla vem vi syftar på)! Det är så respektlöst gjort av honom, att han ens kunde komma på tanken att dra hem "ersättaren" till er fattar jag inte!

Men som sagt, MARIE kommer alltid att finnas med oss och nån ersättare finns inte! Hoppas hon hittat sin prins i himmelen! =)



Kram på dig syster!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: