2009-08-03
 09:05:42

Den ofrivillige golfaren....

Igår va det premiär, på minigolf !
Och eftersom det va min idé kan jag ju inte påstå att det va ofrivilligt.
Jag Johanna och barnen skulle dra iväg och ta en liten match, tyckte att mannen gott kunde följa med, efter en tids funderande (ni som känner "mannen" kan säkert se honom sittandes med pannan i djupa veck....) kläcker han ur sej nåt som fick mej att asgarva..... (försök se scenariot framför er......det ligger som vanligt när han kommenterar nåt , en hel del sanning med i det hela...)
" Minigolf....är det så j-la kul egentligen...ungarna tröttnar efter typ tre banor, ska då börja på nästa bana...klubbor snurras både högt och lågt...det ska springas över banorna...jag är törstig...kan vi inte köpa glass snart...hur många banor är det kvar... jag fick spik på bana 6... vart är bana 11..."    Jaaa där står han, mannen och försöker koncentera sej för att på fullaste allvar, såklart, försöka vinna det hela !!!!

Men han följde iaf med OCH VANN !!! Det är väl bara att bryta ihop och erkänna ( men jag ledde till sista banan...tappade fokus lite där bara...)
Avslutade det hela med en stor (alldeles för stor, farför ska man alltid överdriva ?) glass !
Tack alla då för en god match !!!!
                                                                          



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: