2009-02-24
 08:28:06

Pointsvärde...

Ja om det har undgått någon så räknar jag (för tillfället) points....i dag är det vägning nr 2...
På en dag ska jag äta 21 points så det gäller att prioritera det man äter (såklart).. om man som jag älskar godis OCH fikabröd så räcker inte pointsen så länge...på nåt vis tror jag jag börjar få ihop den här ekvationen
MEN !!! Igår sprack det rejält kan jag säja...jag "blev tvungen" att gå på kina och äta lunch med en av dom boende på jobbet, jag har ingen aning hur många points det gick åt, för att inte tala om friterad banan m glass... antar att vi nu är uppe i en veckas ranson sammanlagt ...

För att bara nämna några godsakers pointsvärde...
=10 points !!!       =9,5 p        =7,5 p

Ja så nu vet ni vad stackars jag ha att brottas med !!!


Emma
PUBLICERAT: 2009-02-24, 09:30:37 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jaha nu är det points som gäller alltså! Hoppas det funkar bra för dig! Vi måste ta en promenad någon dag, men imorse vaknade jag med feber.. Usch och fy!


Lotti
PUBLICERAT: 2009-02-24, 19:26:11

Ät en semla och pollypåse om dagen så räcker ju det...hihihihihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: