2009-01-05
 11:32:10

Dag fyra...

Det känns lite som dom värsta dagarna är "över", hjärnan börjar nog faktiskt  släppa greppet lite (och då menar jag tanken på att INTE äta)... om nån va kvick på nån annan tanke..
Känner mej faktiskt fortfarande riktigt inspirerad, så kom igen bara mina utmanare jag är taggad till max
den här gången "misslyckas" jag inte
Enda nackdelen just nu är väl kylan, hade ju liksom tänkt att promenera samtidigt, men det finn sju inget dåligt väder heter det ju
I morgon är det dags för bio med mina kära vänner från "pooltiden" vi ska se "Allt flyter" lämnar ett referat...
Ha en bra dag alla och glöm inte att ta på er långkalsongerna..
                                                                                                                                              


alexandra
PUBLICERAT: 2009-01-06, 00:20:39 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

Du e så duktig! trodde inte du skulle kunna stå emot våra godispåsar och allt ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: