2009-06-04
 10:12:18

Onsdag !!!

En gång i tiden va onsdagar heliga för mej !!!
Tänk att det blev så igen, just onsdagar...det är ju min "Riddag" det ska mycket till om jag ska offra den dan till nåt annat !!!
I går skulle jag få rida på en häst som jag faktiskt sett fram emot, tycker att hon ser "mysig" ut på nåt sätt !!
Fixade med henne i stallet innan det var dags, hon blev inte glad när jag skulle kratsa ena bakhoven !!
Men va f*n tjuriga ston....lite typiskt dom...
Hann inte mer än ut i stallgången när Alexandra sa att hon ser ju halt ut !!!
Och mycket riktigt Meva va halt, blir till att vänta med den premiären då!!!

Fick byta till en "gammal bekant" som jag "tampats" med flera gånger och som jag tycker väldigt mycket om, på flera plan...kanske inte en av dom lättaste att rida men gillar henne ändå, helt klart en häst som gärna skulle få bo i mitt stall... (om jag hade haft nåt)

Sonia...


Igen....visst är hon fin ???


Tack för en god match !!!


alexandra
PUBLICERAT: 2009-06-07, 13:16:50 | URL: http://alllexadras.blogg.se/

KÖP!


Mia
PUBLICERAT: 2009-06-11, 11:14:05 | URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Hon är verkligen vacker. Tror jag blir hemmablind av att se henne så ofta...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: