2009-03-18
 15:26:50

Nu dååå...

Om det inte är vår nu så börjar jag att gråta.... det är ju bara såååå underbart !!!
Nu fattas bara att man ska komma i sina vårkläder också, men det arbetas ju som bekant på det också...

I dag är det stalldag, andra gången, lite tråkigt att vi ska ha teori men egentligen är det ingen katastrof för det är först nu jag inte har ont längre sen förra onsdan, tror faktiskt på allvar att jag sträckte mej eller överansträngde ljumsken....

Jag har varit lite hemlig, mest för att jag va rädd att misslyckas (igen)....men nu är det pulver igen, har hållt på i ca en och en halv vecka nu, första veckan -3,8kg sånt taggar iaf mej, tanken är att köra minst tre veckor sen äta en gång om dan...
Ja ni gött fölk det är nog en kamp jag verkar få dras med....

Kanske ska ta hand om främmat nu sofie Jens och Albin är här på besök...


camilla
PUBLICERAT: 2009-03-18, 17:49:12

Va duktig du är, det är ju super med viktnedgången!!! Puss


Emma
PUBLICERAT: 2009-03-19, 15:35:11 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Vad duktig du är!! =) Men hur blev det med viktväktarna?? Jag beundrar dig för att du orkar med de där jävla pulvren, för kul är det ju inte!


petra
PUBLICERAT: 2009-03-19, 19:48:49

Inte illa med vikten kul för dig!!!

Vad fin den nya tatueringen var <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: