2010-12-06
 08:13:58

Morgon....

Det är måndag...det är mörkt ute ännu...sonen har just åkt till skolan och till pappa en vecka nu...det är tomt....
Såååå satt man här igen...å funderar...å funderar...å funderar...undrar om man kan bli "galen" av allt funderande...tror inte att det är omöjligt...
Skillnaden på mina funderingar och många andras just nu är nog ganska stor....

Det bakas, handlas julklappar, planeras, fejjas, skrivs julkort, pyntas, det ska mysas med glögg, ljus å gud vete allt....
Den känslan finns inte alls hos mej...och inte "jultankar" över huvudtaget...

Men jag är en jävel på att "bita ihop"...det är liksom jag det...i ett nötskal...trött på det....

Många i min närhet har det tufft nu, va beror allt på ???
Ja nåt enkelt svar på det finns ju helt klart inte, några lever i relationer sedan år tillbaka...som inte alls är bra, några lever i "mittimellanrelationer" ena benet i och det andra utanför....
Ja ingen relation går väl som på räls bara sådär...

Själv tror jag att spel, teknik och allt annat jla skit kan sätta sån press så man inte "har tid" för relationer...
"Vi" håller på att bli så osociala pga av allt detta så man inte värdesätter, känslor, social samvaro, närhet ....känner att det nog är så i "mitt eget fall"...
 Jag själv är lite fasst i den här jla "cybervärlden"...men det gör ont...å läsa på f-b att "nån" "ser fram emot en trevlig spelkväll..." hos han som inte har tid med en relation...."
Men å andra sidan borde väl det få mej å se det hela j-ligt klart egentligen...
Jag va helt enkelt inte viktigare än ett tvspel........

(bitterfittskostymen sitter hårt åt ännu...tyvär....)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: