2010-12-17
 09:42:27

Ooooops....

Här händer det grejjer må jag säja....
Har blivit bjuden på värsta nyårskittet...hotell...champagne...middag...ja you name it....
Har liksom aldrig varit med om nåt sånt...undrar om jag klarar att "föra mej" i en sån miljö
Men det känns som jag har en trygg "guide" vid min sida...så det kan nog bli hur bra som helst....
                                                             

Bara ett LITET problem...va ska man ha på sej...är ju inte den "damiga klänningtypen"...please help me...tips !!!!!


Emma
PUBLICERAT: 2010-12-17, 15:30:57 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Jag är så glad för din skull!! :) Ett tips på outfit är ett par sjysta jeans eller svarta byxor och nån snygg top, funkar alltid! Och du.. Tack för idag! Kram


Johanna
PUBLICERAT: 2010-12-18, 12:03:07

Håller helt med Emma, svarta byxor med en snygg topp går alltid hem... Kram kram ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: