2010-12-18
 10:00:33

Stöddisar .....

Lördagmorgon = lyxmorgon = frukost på sängen el vid tvn (nåja vid tvn är iof vardagslyx här hemma)...och det kanske bästa av allt, ingen klocka som ringer ...även om jag nu inte råkar va den morgontrötta typen är det iaf skönt å veta att man kan ligga kvar.....

Men...igår va det ju fredag...å det blev att hälsa på min vän Emma på fm, mycket "tjatter" blir det...precis som det ska vara...vi har mycket att "babbla" om båda två... för en trevlig fikastund....

Dessvärre avslutades påhälsningen med att pulsen höjdes rätt rejält, å att jag i efterhand blev riktigt jla förbannad.........önskar att jag fann mej på en gång å skällde ut vederbörande.....
Jag skulle promenera hem, å Emma å hennes dog gjorde mej sällskap (det är ingen "jättehund" iaf storleksmässigt...en Borderterrier)...

På ett ögonblicks sekund kom en Rottweiler (som jag för er kanske icke hund kännare, kan tala om att den är ANINGEN större...) utspringande från en gård...jag är absolut inte hundrädd, och Rottweiler är för mej en favorithund...MEN !!!!!

Jag blir fullkomligt VANSINNIG när folk inte har kontroll på sina hundar...när så ägaren kom å skulle "fösa" hem sin byracka...morrade å nafsade hon efter honom....
Inte en ursäkt kunde fanskapet kosta på sej...STÖDDISAR... båda två........



           


Emma
PUBLICERAT: 2010-12-18, 19:10:20 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Ja nog hade han kunnat bett om ursäkt eller frågat om det gick bra, men det var väl för jobbigt.. :/ Lite skraj blir man ju faktiskt.. Tur är ju att min lilla fröken inte är så lättskrämmd annars hade hon ju faktiskt kunnat bli rejält rädd! Men men.. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: