2010-02-26
 12:34:27

Oh now....

Hoppas mina aningar inte är på väg att bli besannade !
Sprängande huvudvärk, ont i halva näsan, bakom ögat, varsmak i snoken å ont i kinden....
Känns som en såndär "Det här har jag varit med om förut upplevelse".
Så j*la tråkigt å känna sej halvdassig, men i morron är ju som bekant en annan dag...säkert bättre då, ska ju bara tillbringa 24 timmar i detta tillstånd så det är luuuuugnt (hoppas nån kan tycka lite synd om mej)...

Blir sååå glad över kommentarer, ett par stycken (dock anonyma..men det gör inget) av gårdagens 48 besök plitade ner några ord, räcker sååå bra, nu får jag bara va nyfiken på vilka det var...men det ska ju va lite spänning i tillvaron, TACK å hoppas ni tittar tillbaka....

                                     


camilla
PUBLICERAT: 2010-02-26, 15:51:24

Tydligen hade jag gjort ett anonymt inlägg :)

Hoppas du mår bättre idag. Tack för dina kommentarer på min blogg. Du är fin du!! Kram


Magda
PUBLICERAT: 2010-02-26, 18:36:37 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Hoppas att du blir bättre snart! Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: