2010-01-02
 09:19:29

Guld...

Morgonstund har guld i mun....
Ensam med en kopp kaffe på morgonen (helst på sommaren, ute, precis när solen är på väg upp...) finns inget mer underbart...tyst å lugnt å skönt, det är guld det....
                                                                     

Gårdagens infarkt har bedarrat...tar en annan väg ikväll, hoppar över vattenparken (oj, ja då får jag hoppa högt å långt)...många tankar hinner rusa genom skallen när man blir så j*la rädd....

                                                                     
                                                                     NÖRD...
Jag håller på att bli en riktig nörd...tillbringar alldeles för mycket tid vid denna apparat.
Men å andra sidan är det ingen som kan "störas" av det, näpp, för jag gör ju va jag vill !!!

Så på "någras" begäran...tex Petra...hahaha, kan jag tala om att det går sååååå bra att bo "ensam"
självklart underlättar allt när man kan va sams och prata som två vuxna människor...


Sååå va de lördag, och dagen idag...ska "låna" bilen en sväng och ta mej ut till en arbetskamrat, som precis flyttat (separerat hon med)...sen hoppas jag hinna en tur och träffa några av mina gamla...förlåt, före detta, arbetskamrater  för lite "samkväm" (tror jag det heter...)
Lär väl bli en tur till "hemmakväll"också antar jag, lördagsgodis...men det har det ju blivit var och varannan dag nu...nytt liv på måndag (tur dom kommer ofta...måndagarna )

Lite om min dag idag...nu dags att dra igång dököttet och sätta fart...annars fastnar nog fingrarana i tangentbordet.....


                                                                      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: