2010-03-03
 11:31:03

Heliga tisdagar...

Vilken succè...tisdagar blir om möjligt ännumer heliga fom nu... Cougar town... helt suveränt bra !!!
Jaaaa då, säkert är jag cocco som älskar såna tvprogram, men det underlättar tillvaron ibland... (både å va cocco och tvprogrammen...)

Nu är jag klar med min arbetsvecka...ledig tills på måndag, gör inte alls ont faktiskt, hoppas det tänker bli väder...ja det är det ju iof alltid, men lite väder med possitiva inslag,nu när jag tycker att jag är på G med mitt promenerande, gick hem från jobbet i dag plus hundpromenad när jag kom hem = 1 1/2 timme *stolt*.
Fundrar på att vila en stund, (varit vaken sen fem i morse....not nice...) innan det är dags att ta tag i "ungkarlslyan" ja det ser ut så mellan varven...men det gööö ingä....

Thats it for now...........


lena
PUBLICERAT: 2010-03-03, 13:17:14 | URL: http://my-minfulness-life.blogspot.com

Håller med suveränt program & passande för damer i vår ålder humhum..iaf dig som är en söt singeltjej..kram kram <3


Johanna
PUBLICERAT: 2010-03-03, 18:55:20

guu vad du är duktig med dina promenader... fortsätt så det mår man så bra av.. Kram på dig från mig....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: