2010-11-22
 09:08:27

Måndag...

Tror jag iaf... ...det är iaf en ny DAG, för jag hör trafiken utanför...å den hör jag inte på natten....
Det är rätt många som är inne å läser på min sida just nu...vet att många av er gör det för att ni verkligen bryr er...tack !!!!...några tycker säkert att jag börjar bli dryg å "patetisk"....till er vill jag bara säja...sluta läs...enkelt, eller hur !!!!!

Dessvärre känner jag att allt börjar "ta en annan form"...en form som heter ilska......
Hoppades att det inte skulle bli så...å kanske är det för att jag tror det är lättare då....lurar nog kanske mej själv...
Men det övergår mitt förstånd hur man kan säja/skriva -Jag älskar dej...å typ göra slut på samma dag...... på telefon...

Men det sägs ju att "ur allt ont kommer nåt gott" jag dissar dessvärre det uttrycket...men ändock....
Det som hänt under tiden "vi" hade tillsammans har väckt så mycket känslor hos mej...som jag trodde va "döda"...
Och den otroliga besvikelse och saknad när allt "bara va över"...har fått mej att inse att jag har nog väldigt mycket "annan sorg" å ta tag i också....som jag tryckt undan...
Jag är tyvär en mästare på det..."Bita ihop å vara stark"....

Hoppas jag snart kan dela med mej lite glädje igen...längtar...efter glädjen


Anna - Mamma till Kevin
PUBLICERAT: 2010-11-22, 11:31:06 | URL: http://[email protected]

Den kommer tillbaka, fortare än du anar! :)



kramar!


Petra
PUBLICERAT: 2010-11-22, 17:08:13

Du är absolut inte dryg och patetisk. Känslor och tankar måste få utlopp och då är väl en blogg ett utmärkt "redskap" att ta till.



Att du känner ilska är inte så konstigt när det gäller "sorgearbete" så är det ju en av faserna som man brukar få gå igenom. Blir oxå arg när jag läser det du skriver. Jag känner dig inte nu för tiden ,men den Lillis jag lärde känna då under skoltiden önskar jag allt gott. Du hade ett stort hjärta, humor och ett djup som gjorde att man kände sig trygg i din närvaro, och du bjöd till många roliga stunder. Och jag tror nog att dagens Lillis är en lika fin människa nu som då om inte ännu finare.



Ibland så skulle man önska att man förstod hur andra människor fungerar och tänker som kan ändra sig från det ena till det andra på bara några timmar :(



Tillåt dig nu att vara ledsen och arg det har du all rätt att vara.



Kram Petra <3


lena
PUBLICERAT: 2010-11-23, 18:14:20 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Inte är d dryg, du är bara människa och behöver du bli arg så go for it, det hjälper för stunden..finaste du det blir bättre, kolla på mig mitt liv var slut men nu står jag här, jag klarade det...kramisar i massor hjärtat <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: