2010-11-25
 08:31:08

"Påkopplad"

När man ...den där jäkla "man"...det heter jag !!!!!
När JAG fått känslan att det är dags att "gå vidare", oavsett va saken gäller, sorger i stort och smått, å tro mej jag har upplevt dom i en å annan storlek.......å jag vet att jag inte är ensam om det...SÅKLART !!!!

Men....jag har just kommit på va "gå vidare" är för mej....

* Dra på skyddsdräkten, den med det väluppfostrade beteendet, och alla skojiga skämt.....
* Stäng av känsloknappen...som betyder: visa inga känslor....
* Koppla på autopiloten...

Undrar FÖRRESTEN om jag börjat lukta...hoppas nån som vågar säjer till mej isåf...
Vet inte om "det" luktar...men det borde det göra för det smakar då väldigt illa...
En riktig j-la otäck bismak, vet inte om jag känt den så stark förut....

                                DET SMAKAR RIKTIGT OTÄCKT AV BITTERHET...................................


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-11-25, 10:15:56

=0) att vara Bitterfitta är helt ok!! bara man tar av sig kostymen och luftar den i bland!Annars blir den att lukta jävla illa!

så ha den på dig ett ta du ..jag kan på minna dig att lufta den!

kram


Alexandra
PUBLICERAT: 2010-11-25, 13:03:10

Haha ja hon är helt suverän! Kan verkligen förstå henne :)



Får hoppas att livet vänder åt de "bra" hållet snart.. Ingen kan ju bli som vanligt, men det kan ju bli bättre än vad det är.. :( KRAM <3


camilla
PUBLICERAT: 2010-11-25, 23:00:29 | URL: http://millackas.blogg.se/

Det är helt ok att ha skyddsdräkten på för en stund, men inte för länge för då slår det bara tillbaka på dig hjärtat! Kom ihåg att du har vänner där det inte behövs nån dräkt, vi vill ha den riktiga gråtande, goa och underbara Lillis. Sköt om dig!! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: