2011-06-29
 13:55:08

Träskpaddans återkomst...

Den finns i många utföranden å varianter...tror jag....
Det här är en av dom


En annan variant va den ja träffade på idag...
På kupolen..
I en provhytt...


Där va den...minsann...
Stog där å bara glodde...
Den hade satt på sej en bikini !!!!!!!!



Ällä va f-n dä va ju jag...där ...i spegeln...harom mixtrat med speglarna...???
Isåf borde dom ha helt andra speglar...såna som smickrar...hmmm
El kan de va den bistra sanningen...
Jooop så ärä...

Återigen är de sommar å ja ältar om min vikt...undrar om ja nånsin kommer å ändras på den punkten...de sägs att "visheten kommer med åren"...
Men ja tror inte gäller alla områden...

Lyxproblem ???
Ja de må så vara...ja vet att de alltid finns dom som har de värre...
Å som vanligt undrar ja vilken "snabbdiet" ja ska köra denna gång...
Å dä äää jääääävligt bråttom...


Ja lite söööt är hon ju....
Hursom helst så hittade ja FAKTISKT en bikini som trots allt fick följa med hem...
Inviger den lite idag här hemma på baksidan då...

*kvack..kvack*


Ulrica
PUBLICERAT: 2011-06-30, 01:13:39

hahahaha!! sitter här och skrattar =0)



Stod bara där å glodde =0) hihihihi!!

Du skriver så jag nästan kissar på mig!


camilla
PUBLICERAT: 2011-07-07, 23:42:53

Haha...

Fy f-n va vi är lika...

Den där paddan är här oxå ;))

Men jag tycker du är himla fin som du är vännen :))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: