2012-06-20
 16:52:31

Midsommar....

Midsommar...
De e så fint...blommor...sol...alla är glada å förväntnigsfulla...
...å nåra är bara fulla...
Midsommar är en konstig tid...för mej...
...för oss...
Vi minns vi tänker vi är lite sorgsna...men ändå...de är fint med midsommar...en fin tid att få "minnas"

Få minnas...
 DEJ...
Om du bara visste hur saknad du är....
Tänkte såååå på dej i fredags när ja va å tittade på hundar på sportfältet...
Såg så många av dina "hunderivänner"...

Det har nu denna midsommar gått 4 år...sen du togs ifrån oss...

...ÄLSKADE SAKNADE SYSTER...

Jag skakar ännu på huvudet...å undrar...

VARFÖR

Minns "denna vecka" för fyra år sen som om de va igår....
Minns dom "sjuka" nio månaderna som de va igår....
Helt galet...vilken resa...
Jag är sååå tacksam för alla som ännu orkar lyssna på mej...på min historia...min upplevelse....
En upplevelse om min stora sorg å saknad....

Tack...snälla snälla ni...

Och såklart önskar jag alla en trevlig midsommar....


majsan
PUBLICERAT: 2012-06-20, 19:28:27

Kram och trevlig midsommar <3


Emma
PUBLICERAT: 2012-06-21, 20:14:58 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Tänker alltid lite extra på dig så här i midsommartid! Hoppas du trots allt får en trevlig midsommar!! Kram


Sofia
PUBLICERAT: 2012-06-24, 16:09:57

Saknar henne oxå<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: