2015-04-10
 08:31:56

The end...,

Ännu en vecka går mot sitt slut...
Ligger i soffan å slappar efter att ha varit uppe med 🐓...(tuppen om nån trodde nå annat)...för att skjutsa mågen till jobbet...så vi kan ha 🚙...det står visst lite på agendan idag... 👍
Två som intar frukost å en som lever på hoppet.... 😜...

Det har varit en jättebra vecka = fullt av händelser...
Hästen...Astrix...har flyttat "hem"...och ihopsläppet med resten av flocken gick jättebra....
En liten del av gänget....
Han fick en "bästis" på en gång...

Har åxå fått låna ett av mina "bonusbarnbarn"
Fina å goa Albin... ❤️
Mys med Wille ... 😘

Helahalvasläkten har varit på besök...här är några ur "klanen"..😜
Storasyster Lotti med ryggen emot 👍...åsså Albin .... Alva...Amanda (änglasysters fina tjejjor ❤️)...mamma å min brors lilla My...
Det har som sagt varit en toppen helg...mycket mys...skratt...tok...kortspel...bus..."sagomassage"...å alldeles för mycket....🍕🍴☕️🍟🍔🍪🍫🍞 ... 
🙈🙉🙊
Nåja det vare värt...bara å på't igen..
Några vilar...å några spelar kort 😊
"Nån" 😉 vilar fötterna...å tycker sej se sin egen spegelbild på tv'n ✌️
Min fin Johan kom åxå över...å såklart måste man "umgås i cybervärlden" 👍

Det va lite om denna vecka...nu ska som sagt fredagens planer snart sättas i verket...först ska ungdomarna vakna till...å få lite frulle...
🍲🍞


Anonym
PUBLICERAT: 2015-05-02, 14:12:44

Hahaha!! Din egen spegelbild?! Jag tyckte det va jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: