2015-12-01
 09:41:54

Helg...vandring...inköp... 👌🏼

Tisdagmorgon och vips hamnade vi i december... 😱...
Lite svårt å inse eftersom gräsmattorna är gröna.... ☃...

Har haft en fantastisk helg... 🙌🏻..
Lite julklappsrekognosering med....
👉🏻💏👈🏻
Ätit gott... 🍴🍷🍛🍬🍩
Å hunnit med lite bio 📽
Ibland känner jag mej oförskämt priviligerad 👀....
MEN DET ÄR JAG FAAANIMEJ VÄRD 👊🏻
Igår när jag kom hem...va det minst sagt full rulle 😆....
Alexandra skulle köra 🚙💨 på trafikskolan..så jag 👵å Willisen 👶🏼 promenerade lite på stan...det va bra för äntligen hitta jag en jacka jag gillade sådär "påengång"...

Å jag fick tom 20% ...(för det skulle bli det på just den jackan på fredag).. 👌🏼
Sen...blev det inköp av julsaker för Alexandra... 🤑..
Vi vandrade å vandrade å vandrade...
👣👣😨👣👣
Men kul hade vi.. 🙌🏻
Åkte hemifrån vid tolvsnåret å kom inte hem förräns vid sju... 😱

Idag äre en ny dag...å nya utflykter..
Gillar såna dagar 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: