2015-07-15
 19:21:35

Fina vänner ❤️

Det är verkligen guld värt med fina vänner... 🙏🏻.....
Ibland känner jag mej som den ensammaste människan i hela världen... 👀....
Men det är jag ju VERKLIGEN INTE...
Såklart... 😉...

Idag tog jag å Willisen en tur med bussen 🚌....
Ingen lång tur men iaf....
Tror att han gillar att åka buss....
Det ser ut och känns så iaf 👍🏻

Vi va och hälsade en väldigt god/fin vän...en f.d arbetskamrat...
Vissa personer kan det ta åååår mellan gångerna man ses...ändå känns det bara sådär rätt... 😘
Det är så otroligt skönt...
Kom på att jag inte tog en enda bild med mobilen 👀📷📱
Men faktum är att jag tar det som nåt väldigt positivt ....inte en tanke på fånen när man har så mycket å tala om.... 👊🏻....
Tack snälla Camilla för idag...hoppas vi ses snart igen 😉

Det händer lite här på gården....
"Husbonden" har just blitt klar med altanen.... 👍🏻
Riktigt najs blir det...
Hoppas på lite väder nu bara 😁

En liten tur till Madicken å Astrix åxå....🐴
Madicken
Zebran 😅 Astrix ....

Åsså fina "grannen i hagen bredvid"
💙

Så gick en dag....igen....


sis anna
PUBLICERAT: 2015-07-15, 21:34:55

Va fint det blev! :-)

En del människor gör det extra gott att träffa, man fylls med sån energi! Guld värt med såna vänner! 😊

❤️

Svar: Ja verkligen ...utan vänner å familj vore man "inget".... 😘
Lillis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: