2015-07-30
 21:16:39

Sakna...längta...vänta....

Just nu...är jag hos "nån" som jag brukar sakna....
Å då längtar jag....
Å kan nästan inte vänta....tills jag kommer hem... 😏...
Längtar sååååå efter min lilla "W"....💙💙💙💙💙💙
Det är helt galet hur mycket man kan längta efter ett litet barn...
Jag vet att han varit på kalas idag...förut kändes det som han tyckte det va lite "roligt" å va på lite "turné"...se lite nytt...precis som oss alla andra tycker...ibland 👀
Men...nu när han inte ser så mycket längre (tror vi med stor säkerhet)...
verkar det bli mest jobbigt...kan ju bara föreställa mej allt "ordkaos"...å så försöka "hänga med" i det på nå vis.... 🙈🙉🙊

Det är inte lätt å va liten... 💙👣
Å fanimej....det ä inte lätt å va "stor" heller .... 😁

*ägon kan glittra ...läppar kan le...men sorgen i mitt ❤️...kan ingen se*

Förutom ett fåtal utvalda...å ni vet vilka ni "e"....


Ulrica
PUBLICERAT: 2015-07-31, 23:16:50

Du är så knasit bra!! Glöm aldrig det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: