2015-07-03
 09:33:41

Solsken å kärlek.....

Det finns ett ordspråk som heter 
"lite kärlek solsken och en blomma behöver vi alla ibland"
❤️☀️💐
 just nu känns det som jag har det i alla fall solsken å kärlek...
Sitter å dricker lite kaffe...medans min bästa Tomas är på jobbet 😘
Jag har lovat honom att fixa lite saker här hemma...putsa fönster... 👀...
Sen blire lite stan...å kolla in folk å bilar på Powermeet 💪🚖🚨🚐🚦🚘🚔🇺🇸
När en människa "gör" så mycket för en...är det på nåt vis en fröjd å få göra nåt tillbaka...🙏🏻...
Jag älskar dej verkligen min TOMAS ❤️❤️❤️
Jag känner mej så priviligerad ibland...
Även om det känns som jag alltid lever i en "psykisk stress" så gott som varje dag...kan jag ändå känna mej glad...igen...ibland....
Igår tex...hade Alexandra en jättebra dag med en god vän...å några små glädjespridare som hon mår så bra av...då blir jag åxå glad ❤️...
Å min fina Johan som kom in på sin valda gymnasieutbildning 👍 han är så fin å duktig ❤️
Å min pappa som ringde å va så glad för han fått en ny lägenhet 🙏🏻
Jag fick förresten skjuts av min "finns alltid för dej kompis" till stationen igår 👍🏻 tack bästa du ❤️...

Jaaa som ni ser äre rätt bra...just nu...bergochdalbanan rullar på 
🎢

Hoppas mormors älskling orkar med värmen ❤️❤️





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: