2015-05-29
 10:44:04

Små "delmål"

Idag är det fredag...om nån hade missat det 😜
Å det är MIN/VÅRAN FREDAG 🙏🏻
Jag lever ju som bekant som "långtifrånbo"...å såklart är allt relativt...det är 13 mil mellan mej å min Tomas 🚉....
Det innebär i mitt liv att vi ses varannan helg...just nu...såklart lever jag i förhoppningen att vi en dag ska kunna leva tillsammans ❤️
Men....
Just nu ser inte livet ut så...för just nu är det lite "kaos"...och det känns lite som livet....
Före....
&
Livet...
Efter...
Livet efter...är ännu så länge omöjligt att uttrycka i vare sej ord eller skrift ...
Å det är ett måste !!! För att ens överleva.... 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻

Nåväl....ett "delmål" i mitt liv är iaf "dessa helger"...å att jag dessutom blir "behandlad" som en ....jaaa vetefan va jag ska skriva...gör det iaf verkligen till underbara helger....
Tack älskade Tomas ❤️❤️❤️

För övrigt tycker jag veckan känts rätt ok 👍🏻
Jag och Alexandra har grejjat med nåt typ varje dag...å vi har "köttat på" duktigt i Nybrobacken 👏🏻
Backen...vi sliter iiiii 🙈

Det känns lite som när Alexandra mår bra...mår Willis bra...mår jag bra....😘

Man blir lätt å sätta nya mål...när man går NERFÖR BACKEN ...😂
Då har jag (nästan) en syn på näthinnan där jag joggar på lätta steg...hemifrån....studsar upp för backen....småjoggar nerför....å joggar hemöver.... 😇....
Jag har liiiiite andra tankar när jag går ....uppför backen... 😈😖😤😭😫
Haha....nåja... 
Dagens visdom 🙏🏻....

AMEN ❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: