2015-11-03
 07:43:35

Färgglad November....

Det är ju inget nytt att November är en av dom gråaste månaderna...🙈
Personligen tycker jag det är en av dom jobbigaste också... 🙄....ällä...tycker jag det...??
Just nu...i just "detta liv"...tycker jag ändå det känns rätt ok... 🙌🏻
Kanske kan det va för att det bara är tisdag...å jag lever ännu på "helgens ångor"... ❤️❤️❤️...
Helgen hos min fantastiska Tomas ...
Eftersom jag är lite besatt av både hjärtan å min Tompa kunde ju inte placering bli bättre.. 👍🏻😘👌🏼...
Tyck va ni vill...men va denna man gör för mej på alla plan är helt magiskt..jag kopplar av...skrattar...känner "framtidshopp"...glädje...lugn..tror jag kan dra till med ordet "harmoni"...
JAG MÅR SÅ BRA MED DEJ ❤️❤️💋
Å sen få komma hem efter en sån helg...få träffa mitt älskade lilla ❤️ som åxå blir glad när han hör mormor   👵+👶🏼=❤️❤️👍🏻
Dessutom kom systeryster Anna och hämta mej från stationen å vi umgicks några timmar på förmiddagen....tack till det å många skratt med dom små ❤️❤️👍🏻

Nu är det tid...tid å gå upp å hämta ner min Willis ...för nu är det morronmys på gång... ❤️❤️
Tacksam...  🙌🏻 ....får bli "ordet för dagen"....


Lillasyster
PUBLICERAT: 2015-11-03, 10:05:33

❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: