2015-11-24
 09:06:15

Jobbiga drömmar....

Ibland blire det tokigt...även i drömmarnas värld... 😴...
Inte ens då får hjärnan/tankarna vila känns det som... 😩...
Hade en sån inatt...en sån där som va så verklig så jag t.o.m drömmer att jag tänker..." Det här är ingen dröm så du kommer inte å vakna å inse att det bara är en dröm" 
🙄
Såååå det va ett "hallelujamoment" att vakna i morse 
🙏🏻

Jag blir "lämnad"... 
👀

Googlade lite om drömmen och dess eventuella "förklaring"...och kan nog lägga i hop den lite med gårdagkvällens föreläsning...

Det var en bra föreläsning på många vis...igenkännande...( men det va lite sent för en kolhydratsfattig kropp 😩)...
Å när jag läste om drömmen...å dess "betydelse"...va det mycket av föreläsningen ...som va överensstämmande.... 😏...
Jag är verkligen dålig på att "upphöja" mej själv..."tillåta" mej själv..."ta den plats" jag är värd...jag är helt klart en...
"Jag behagar hellre alla andra person".... 🙄....
Tror nog att ...en vacker dag...går det att få en jämn balans mellan dessa förmågor... 🙌🏻...

I föreläsningen ingick detta 👇
Jaaa...vi gnäller mycket...å kanske...kan detta ge en lite hjälp på traven...att tänka till...innan tungan hasplar ur sej en massa onödigt skit... 🤐🤐🤐...kanske...

Å glöm inte....
"Det är INTE tanken som räknas...det är handlingen..."
(Trots att vi hela livet blivit itutad motsatsen 🙃)


Lillasyster
PUBLICERAT: 2015-11-24, 20:34:10

Jag har varit på hans föreläsning, toppen tyckte jag!👍🏻
DU är toppen!😘



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: